Tam jemy

Restauracja Zielony Ogród Zabrze

Miejsce któremu trudno się oprzeć. Piękna scenografia wnętrza jak i terenu dookoła. Nie duży staw, plac zabaw i stoliki wzdłuż restauracji. Zadaszone chronią przed słońcem bądź deszczem. Nie chcę nikomu radzić, ekspertem nie jestem, ale moje podniebienie jest tu miło...

Strefa Centralna Katowice – jest i przestrzeń dla dzieci.

Dobrze jesz i płacisz ile chcesz. Takie cuda w strefie centralnej. Nie chcesz wydać fortuny na kawę i uważasz, że często w lokalach za nią przepłacasz? Tu poczujesz się jak ryba w wodzie. Od Ciebie tylko zależy czy dasz za kawkę trzy złote czy dziesięć. Jest to...

Rezydencja Luxury Hotel

Trudno o lepsze miejsce. Modne i wygodne. Często polecane w wielu przewodnikach. Cieszy oczy i podniebienie. Luksusowo w każdym calu. Ceny także luksusowe, ale nie żałujemy ani jednego wydanego grosza. Jeśli należysz do tych, którzy nie potrafią obejść się bez...

Tyle kilogramów pysznych rzeczy

Liczba odwiedzonych miejsc

Leśna Ostroja Rybnik

Leśna Ostoja w Rybniku – moje pierwsze skojarzenie to bardzo fajne zwierzęta na zewnątrz. Zanim zatrzymaliśmy się w tym miejscu, przejechaliśmy koło niego dwa razy w ciągu miesiąca. To właśnie zwierzaki przyciągnęły moją uwagę. Sprawdziłam w necie opinie na temat tej restauracji i muszę przyznać, że trafiałam na skrajnie różne. Od pochwał pod niebiosa, do miażdżącej krytyki. czytaj dalej…

Restauracja Kocierz Hotel & Spa

Hotel & Spa Kocierz to ogromny kompleks. Będąc przejazdem wstąpiliśmy tu napełnić brzuchy. Do wyboru mieliśmy karczmę, bądź taras widokowy. Karczma była dość zatłoczona, co o czymś świadczy. Karmią dobrze. Już w głowie miałam wizję uganiania się za chłopcami miedzy ludźmi, bo przecież 5 minut  usiedzieć na dupsku to już wyczyn. Wybraliśmy taras widokowy. Okazało się to słuszną decyzją, gdy tylko zobaczyliśmy że jest na nim niewielki placyk zabaw. Jesteśmy uratowani. Można w spokoju wypić kawkę i czekać na jedzenie. czytaj dalej…

Odlotowa Pizzeria- Zbytków

Wiele razy jadąc do Wisły czy Szczyrku przejeżdżaliśmy obok tej restauracji. Zawsze przyciągała nasz wzrok. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić jak tam jest. Sprawdziliśmy od której pizzeria jest czynna i w drogę.  Niestety samolot jest jeszcze zamknięty. Do wnętrza można wejść od maja. Jest tam zachowana cała kabina pilota. Zależało mi aby wejść do środka. No trudno pojedziemy jeszcze raz.  czytaj dalej…